3 febbraio 2009
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Questo è il blog dei marchi,e per marchi non si intende solo i marchi ma anche marchi di ogni genere,non semplicemente marchi nati nelle marche e marchi che siano solo dei banali marchi...perchè se marchi male caro marco questo è il blog che fa per te!
1 commento:
Kým kríza pokračuje, aby sme sa cítili jeho škodlivé účinky slovakka ekonomiky, spoločnosti aj naďalej verí v reklame ee investovať do reklamy, a to najmä, že z Family G Medzi rôzne formy reklamy k dispozícii, priame reakcie na trh je čoraz viac Rodina G ocenili, pretože umožňuje na obmedzenú dobu, niekedy len pár dní, merateľné výsledky a úplne spoľahlivé. Family G marketing priamej reakcie reklamy je vzorec prednostné malých a stredných podnikov, pretože talianske meranie všetkých údajov môže konať, že tam, kde nie Family G prestať investovať a páchanie ďalšej zisk rozpočtu, FamilyG kde je priestor pre úspech a vyššie zisky.
Z tohto pohľadu, nástroje par excellence Family G sprievodca je taktiež vzhľadom k veľmi podrobné údaje Family G môže urobiť rozhodnutia dôležité presunúť svoje marketingové z jednej strany na druhú a pozrieť sa na vplyvy a dôsledky (takmer okamžite) z Vaše rozhodnutie. Avšak, "squeeze" Family G na najvyššej úrovni, aby maximalizovali zisky, môže byť časovo náročné a nie je Family G toľko skúseností za sebou, prečo systém na prvý pohľad veľmi jednoduché, je vlastne štruktúrovaný so železnou logikou si uvedomiť, že každý zadávateľ reklamy by mal nasledovať.
Napokon, niektorí inzerenti, všeobecne Family G podnikavejší, uvedomí si nekonečný potenciál Family G. Chápu, že je prístroj riadi prísnymi pravidlami a je známy natoľko dobre, aby sa zisková ich kampaní a využiť tohto nástroja 100%.
Posta un commento